söndag, december 19, 2010

Good Moaning!

Inte for att jag ar nat storre 'allo 'allo-fan, men tyckte att det liksom passade in idag. Det ar morgon (naja, formiddag) och jag gjorde inget annat an klaga igar, haha!

Idag ar jag sa gott som feberfri, 37.1 far duga. Hosta och snuva an, men det kan jag leva med.

Snon ligger vit pa taken idag med, men pa var gata i stan har den frusit till is. Jag ska dock vaga mig ut senare, jag tror att de storre vagarna ar bara. Och IKEA lockar. Maste skriva handlarlapp till Asda/Tesco ocksa, typ rodbetor, senap, creme fraiche, agg, skinka... Julmatsgrejor helt enkelt. Potatis och prinskorv har vi och kottbullar fixar vi pa ajkiia idag.

Men just nu ser jag damernas stafett, tjugo minuter efter typ, for det ar inspelat via Sky+ och jag gick upp lite sent.

Inga kommentarer: