tisdag, januari 04, 2011

Dag 30: Ett sista ögonblick

Battre sent an aldrig? Blev ju lite avbrutet pga brakig dator...

Hyde Park, London, 2005. Romantisk promenad med Neil. Fint vader, soligt och varmt. Tittar pa ekorrar och svanar. Ja, ni fattar. Karln klacker ur sig "Kanske vi skulle borja titta pa ringar?". Ja, inte varldens mest romantiska frieri kanske, men dock.

Jag far latt panik och med pipig rost svarar typ "Va? Ringar? Vi? Forlovade? Du? Jag? Gifta oss? Eeeh... Va?" varpa Neil svarar "Ah, glom det" och blir sarad. Smidigt, Emma, verkligen.

Det loste sig ju till slut, vi satte oss pa en pub i Camden Locks nar jag lugnat ned mig lite och pratade.

Sen att vi slog upp forlovningen och jag fick mig ett riktigt frieri dar han fragade pappa om lov forst och sen gick ner pa ett kna ar ju en annan historia...

Inga kommentarer: