torsdag, februari 24, 2011

Veckans Torsdag

Trott efter en dags training pa jobbet. Vete tusan hur jag nu pa 1.5 timmar ska hinna orka duscha, fixa haret och sminka mig for att sen mota Laura och Tony i stan klockan nio och resten av ganget nar dom atit klart... Tur att jag ar ledig imorgon och far sova lange!

Torsdagar ar ju numera aven lika med invagningsdag. Ytterligare 4 pounds lattare, sa sammanlagt nu -7.7 kg pa tre veckor. Och 5 cm bort runt midjan. Heja mig! Det har firats med en kopp suuuupergod varm choklad till middag.

Jill - prova en tetrapack choklad, blanda i en dl varmt vatten och varm i mikron i en minut. Fantastiskt gott!

3 kommentarer:

Lovisa och Markus sa...

Hejjahejja! =)
Hur länge har du tänkt att gå på "ren kur"?

Lovisa och Markus sa...

Oj jäsiken, de e bra gjort av dej =)
I sverige verkar de som att de rekomenderar att inte gå på ren kur så mycke längre än 3 veckor..Men såsom jag har läst lite av de du skrivit så verkar det inte vara likadannt system. Men bra kämpat gumman! =)

Heleni sa...

Härligt Emma! Stolt över dig!:)