lördag, april 16, 2011

Solpaus

"Sova tills jag vaknar" innebar i morse 06:20 och hemska magkramper. I ren protest totaldrogade jag mig sjalv med tva starka varktabletter och sov i fyra timmar till.

Har suttit i solen i bikini en dryg timme och last bok men nu kom det nagra uschliga moln, och da blev det lite kallt. Sa jag passar pa att saga hej, helt enkelt!

Om molnen envisas med att stanna kvar kan det handa att det blir en shoppingtur i Liscard. Ar ute efter en vit solhatt, jag hade en liknande nar jag var i Dominikanska men den fick bo kvar dar. Angrar saklart det nu, men det ar lite sent kanske.


Nu ar solen tillbaka, sa nu gar jag ut igen!

1 kommentar:

Mamma sa...

Bikini? Fusikgt... Glad att det är plus här. Nej så farligt är det inte. Ca 10 - men blåsigt. Dock vårstädat balkongen och nu står Hans där och grillar :-)