tisdag, april 19, 2011

Vad händer?

Typ femte dagen pa raken jag vaknar och det ar soligt. Mycket skumt. Men jag klagar inte iofs.

Blev inte sa tidigt trots allt. Tog varldens langsta bad sa var inte i sang forran strax fore nio, sen var klockan narmare elva innan jag last klart. Boken var ju spannande! En Tess Gerritsen, inget litterart konstverk kanske men en spannande deckare anda.

Nu ka jag packa ihop mina solglasogon och en ny bok sa jag kan sitta ute en timme pa lunchen och lasa lite i solen. Skont! Aven ett nagellack far folja med sa kan jag pssa pa att mala naglarna ocksa. Packar dock med en scarf eftersom jag ar lite solbrand fran i helgen, ha!

Lunchsyssla:


1 kommentar:

Mamma sa...

Trevligt att scarfen kommer till användning :-) Men jag menar förstås inte att det är trevligt att du är bränd!