onsdag, april 13, 2011

Visit, anyone?

Har hittat biljetter som foljer:

23 Juni: Manchester - Skelleftea
8 Juli: Skelleftea - Stockholm
11 Juli: Stockholm - Manchester.

Allt under 3000:- och alltsa ett toppenpris tycker jag.

Ska kolla imorgon pa jobbet om jag kan fa ledigt. Dom nekade mig ju tva dagar i veckan, sa jag tycker att dom ar skyldiga mig en tjanst, haha!

Tyvarr verkar det inte som att Neil kan komma eftersom han fortfarande inte far betalt nar han ar ledig. Goda nyheter a andra sidan ar att hans jobbkontrakt ar forlangt med ytterligare 6 manader, sa han har ju ett jobb iaf!

Men daremot kanske jag far med mig Laura om jag har lite tur, hon lat valdigt sugen pa att folja, och det vore ju supertrevligt! Och kanske aven Linnea och Bo vagar sig upp till Norrlands kustland for lite (tidig) surstromming?

2 kommentarer:

s. sa...

Tidig surströmming?
Haha, här har folk ätit surströmming ett bra tag redan...

Mamma sa...

Välkommen närsomhelst! (Vi har förmodligen semester from måndag 4 juli)