onsdag, maj 25, 2011

Matönskelista

Satt och slurfade lite och insag att folk grillar sa det star harliga till och jag blev sjukt sugen pa grillad flaskfile. Sadar att jag fick ett akut behov. Sa genast star det pa min "att-ata-lista". Jaja, klart jag har en san!! Jag kommer ju att hoppa av dieten lite nar jag ar pa semester.. =) Sa har ser den ut idag, det andras lite mest hela tiden.

Saker jag ska ata nar jag kommer till Sverige:

Grillat algkott
Flaskfile
Brod
GB Sandwichglass
Jordgubbar
En bit Marabouchoklad

Saker jag ska forsoka att inte ata (inte allihopa iaf):

Pizza
Hamburgare
Chips
Massa Marabouchoklad

Marker ni att jag ar hungrig? Mina inlagg handlar bara om mat, haha! Neil kom just hem sa jag skickade honom for att byta om sa vi kan ga och ata. C ya!

2 kommentarer:

s. sa...

Du kan ju inte välja den sämsta av glassarna!
..och för övrigt så är sandwichen från hemglass godare, och nej - den heter inte gb sandwich ;)

Emma sa...

Hahaha S,

Jag viker mig for er samlade glasskunskap! Men du visste ju vad jag menade och den ar faktiskt jattemumsig! =)