söndag, juni 19, 2011

God(!)morgon

Ibland mar man precis som man fortjanar. Och ibland vaknar man och mar, trots bubbel och vodka under sen kvall igar, som en prinsessa. Lite latt huvudvark, men inget som en pint vatten inte rader bot pa. Jag gillar grejen, tackar och bockar.

Har varit uppe sen strax fore nio, slurfat lite, hangt om tvatten som blast omkull under natten, sett gardagens Sommarkvall pa SVT Play och sminkat mig.

Dagens i-landsproblem bestar av att mitt vita favoritlinne numera ar for stort. Det gar just sa pass ha som ett lost sittande casual linne nu. Matchat med svarta jeans, rott balte, vita ballerinapumps, svart skinnjacka och vit McQueenscarf funkar det finfint, men inte sa lange till. Tur att Primark finns i narheten dar man kan kopa linnen for 25 spann.

Planen for dagen ar att fa skjuts med Dan och Grandad till Frodsham for att hamta bilen som overnattat dar, och sen kanske borja packa sa smatt. Iaf se till att jag har koll pa vart pass, svenska telefonen etc ar sa jag slipper gora som alltid och stressa i sista minuten for att hitta dom viktigaste sakerna...

Inga kommentarer: