fredag, juni 17, 2011

In English

Kom just hem fran jobbet, smet lite tidigt. Hade flexi jag behovde bli av med anda. Skont!

Kvallens plan ar att gora sa lite som mojligt. Se lite Solsidan kanske, det ska ju tydligen vara kul, och jag maste anda lamna tillbaka DVD'n snart, for nu ar det inte lange kvar tills jag aker!!

Tidig kvall ikvall, ska pa Al's forlovningsfest imorgon och da maste man ju vara fin. Det tar ett tag for mig att ga fran morgonmonster till presentabel, ha! Dock ska jag vara duktig och kora bil imorgon kvall, festen ar i Frodsham och det ar for langt for taxi... Aja, bra for kalorierna! =)


Just got in from work, snuck off a bit early. I had some flexi I needed to get rid of anyway. Good times!

Plan of action for tonight is to do as little as possible. Maybe watch some Solsidan, it's supposed to be funny and I need to return the DVD soon anyway as I'm leaving for Sweden very soon!!

Will have an early night tonight, going to Al's engagement do tomorrow and gotta scrub up for that. It takes a while for me to go from morning monster to looking half decent, ha! I'm being good and taking the car tomorrow night though, the party is in Frodsham and would cost a fortune in a cab. Oh well, it's all good for the diet! =)

1 kommentar:

Johanna Öhman sa...

Solsidan är typ det bästa som finns! Du blir inte besviken ;) Ses snart! Kram //Kusin