torsdag, juni 23, 2011

Rookie Mistake

Fina personalen pa SAS i Manchester checkade in mig och min vaska hela vagen till Skelleftea trots att jag har tva separata bokningar, snacka om service!

Sen tankte jag dock inte langre an nasan racker och kopte lite hargrejor pa Boots efter sakerhetskontrollen i Manchester. Som sedan givetvis inte gar igenom sakerhetskontrollen i Stockholm. Smart, Emma!

Men da rycker utomordentliga SAS in igen och checkar in mitt handbagage som ett andra incheckat bagage, helt utan extra kostnad! Jag hade lilldatorn i en separat vaska, sa beholl den och stoppade i planbok etc i den, men resten av mina grejor aker incheckade nu. Hoppas bara allt kommer fram!

Nu aker jag snart vidare norrut, planet gar pa en halvtimme.

Fin min pa bilden, jag vet, men kandes liiite konstigt att ta kort pa sig sjalv med webkameran mitt i gaten liksom...

Inga kommentarer: