torsdag, juli 28, 2011

Konichiwa, Bitches

Underrubrik: Kvällstankar.

Ja, ok. Min gamla trogna trackie som jag bodde i ett tag har akt fram igen. Det ar OK att ha pa sig mysklader nar man ar sjuk.


Jag har nog haft feber idag. Har liksom gatt fran iskyla till megasvettningar till och fran under dagen. Just nu nan slags lagom. Men jag har aven borjat nysa, och det brukar vara ett tecken pa att forkylningen ar pa vag att ge sig.

Har lyssnat pa Robyn i bilen till och fran stan idag och hon ar ju sa forbannat bra, totalt underskattad artist!

Tankte forst lagga upp den svartvita versionsn av ovanstaende, men insag att min fina handgest ju gar forlorad... Men har far ni den anda!


Ar pa humor att sitta och mysa i soffan med Neil och ses nan skrapfilm. Men klockan ar sent sa blir nog sangdags istallet.

Sov gott pa er, fredag imorgon, yay!

Inga kommentarer: