torsdag, juli 28, 2011

Trendspaning

Kanns som att det enda jag bloggat om pa senaste ar jobb, forkylning och utgang. Sa aven idag. Bloggposten om den dag jag har framfor mig skulle kunna se ut som foljer:

Snorig. Jobb. Las Iguanas.


Men tankte faktiskt beratta att jag och Neil har gjort en overenskommelse. Vi kom till en punkt dar vi knappt fick nan kvalitetstid ihop. Det var jobb (surprise), lopning, bandrep, overtid, kompisar, jobbdrinkar, tidiga trotta kvallar, msndejter, familjetelefonsamtal mm mm sa vi sags typ aldrig bara han och jag. Sa istallet for att avsatta en helgdag till att ses (det ar ju liksom da alla kompisar vill ses ocksa) sa har vi nu dejtkvall pa torsdagar, med telefon- och datorforbud. Forra torsdagen var vi ju ut en svang runt New Brighton och testade ett par nya pubar. Ikvall ska vi ata middag pa Las Iguanas for typ hundratusende gangen. Nasta torsdag ska vi mysa i soffan med en bra film. Kanns jattebra att liksom vilja ta tid for varandra an, trots snart sju ar tillsammans.

Det ar ju helt sjukt forresten. Sju ar! Jag som bara ar 21 ar gammal, haha!

Nu ska jag dricka upp min milkshake och sticka till jobbet. Om jag borjar lite tidigare kan jag sluta lite tidigare... Hej pa er!

Inga kommentarer: