tisdag, augusti 30, 2011

Aaaaarrrggghhh!!!

Herrejavlar (ursakta spraket) jag dog nastan nar jag fick mina papper om nasta ars bilforsakring. Den har gatt upp fran £65 i manaden till - och hall i er nu - £303 per manad!! Dags att byta forsakringsbolag kanske?

Sa jag gick pa nagra olika hemsidor och hittade ett for £903 per ar, och da ar Neil inkluderad ocksa sa han antligen kan ovningskora mer. Fortfarande dyrare men klart battre an mitt nuvarande forsakringsbolag iaf. Sen att jag maste sitta i en bil nar Neil kor ar ju en annan historia, jag far val ta valium i forebyggande syfte eller nat...

Sa har kande jag mig typ nar jag oppnade brevet:


2 kommentarer:

Thomas sa...

Har ju redan förklarat det här med dyra försäkringar. Så länge ni envisas med att köra på fel sida vägen så kommer bilförsäkringarna att vara dyra

Emma sa...

Hahah, forsok forklara det for 60 miljoner engelsman som envisas med att dom kor pa ratt sida vagen.... =)