måndag, augusti 29, 2011

Bank Holiday Monday

Den har dagen kan handla om tva saker. Den ena ar Mathew Street Festival. Massa folk och massa ol. Eller sa kan den handla om en extra ledig dag att gora sa lite som mojligt pa.

Neil och jag valde det senare alternativet.

Det mest energiska vi gjort ar att kora till Asda och handla mat. Annars har jag last en bok, sett friidrott och atit paprika, gurka och hummus till middag.

Imorgon borjar en ny arbetsvecka och jag har en bra kansla infor dom kommande dagarna. Atminstone en intervju samt vantan pa intervjuresultat fran forra veckan, som Neil sager - kastar man tillrackligt mycket skit pa en vagg sa fastnar nanting forr eller senare. Med det menar jag att soker man tillrackligt manga jobb sa borde val nan nappa... =)



2 kommentarer:

Aya sa...

Håller tummarna för fröken!
Å nu fick jag ju se förlovningsringen, äntligen :)

Aya sa...

Men yo- det var ju flera år sen vi sågs sist tyvärr.. Men nu har jag sett den..typ iaf :)