tisdag, augusti 30, 2011

Färdigrepad

Fick sjunga lite extra idag for Paul ar borta. Han firar brollopsdag idag sa ar med sin fru nanstans, och den ursakten maste val godtas som anledning till franvaron... =)

Berattade for ganget om jobbet jag blivit erbjuden sa vi far se vad som hander, om jag kan trixa lite med jobbet sa jag kan sluta tidigare pa tisdagar, eller kanske ta nagra timmar ledigt i manaden sa jag kan repa iaf en gang med dom. Eller sa kanske vi kan repa nan sondag ocksa/istallet. Vore ju trist att inte kunna spela alls pa tre manader, jag tycker ju att det ar hur kul som helst!

Fortfarande jatteont i benet sa ska hoppa i badkaret om en stund, ska bara varva ner lite med ett glas mjolk forst. Jag ar alltid sa uppe i varv nar jag kommer hem fran en repning, fullt omojligt att sova direkt.

Dock ar jag faktiskt ratt slut, syns det?




Inga kommentarer: