måndag, augusti 01, 2011

Häng med på jobbet

Jag skulle kunna ta annu en huvbild men tankte att ni kanske liksom redan fattat grejen... Sa istallet far ni se ur det sag ut pa jobbet igar.

Jag jobbade alltsa lite overtid som Team Leader. Vilket i praktiken innebar atta timmars stirrande pa en dataskarm for att se till att statistiken ar duglig. Se till att alla samtal blir besvarade sa fort som mojligt och att alla samtal vi maste ringa blir gjorda i tid. Se till sa att alla skoter sig, helt enkelt.

Sa har ser utsikten ut:



Och sa har ser sjalva kontoret ut, den del dar jag satt igar.


Skrivbordet jag satt vid. Nej, inte mitt, jag har inte en Liverpoolkalender. Men jag har faktiskt ocksa tva dataskarmar. Lyxigt va? (Har fixat lite med bilden sa man inte ska kunna se vad som star pa skarmen. Data Protection osv)



Jag som sitter och leker och sen jag som ar tamligen trott och less, ha!


Inga kommentarer: