söndag, september 25, 2011

Brainfreeze vs The Chilli Experiment

Stackars Neil och Stevie hade ingen bra dag i lordags. Forst drack dom en cocktail och fick brainfreeze samtidigt, vilket var hur kul som helst for mig och Elaine...

Sen pa kvallen nar vi var tillbaka pa puben dar vi bodde sa overtalade agaren dom att prova en droppe av varldens starkaste chilisas som han importerat fran USA. Den var tydligen VALDIGT stark. Jag var allvarligt oroad over Neil ett tag, att han skulle krakas eller kvavas eller nat. Men det gick bra till slut.

Och som den stottande flickvannen jag ar sa skrattade jag tills jag grat (nar jag slutat oroa mig) och tog ett gang bilder.

Brainfreeze vs. The Chilli Experiment...

Efter kall dryck:




Efter mycket het chili:




Och ja, han sitter med tungan nerstucken i en Guinness. Han drack en pint vatten, vilket saklart inte hjalpte. Sen sog han pa lite citron vilket inte hjalpte heller, sa till slut satt han sadar i typ tio minuter.

Inga kommentarer: