onsdag, september 21, 2011

Dagens Skörd

Blev nog billigaste Ikearesan nagonsin. Delvis for att vi ar fattiga, delvis for att jag var lite stressad for att hinna till jobbet och delvis for att dom inte hade allt jag kom dit for. Sa shoppinglistan jag hade och resultatet var:

# Ljus - Check
# Kottbullar - Check
# Alg-lasagne - Check
# Norrlands Guld - Slutat salja
# Tunnbrod - Hittade inte, stress eller slut?
# Kaviar - Slut. Forhoppningsvis inte for alltid.
# Ballerina - Check

Sen blev det ocksa

# Fryspasar
# Nyponsoppa

All in all, lite missnojd med mina inkop men Karin hittade det hon kom for, och det ar ju huvudsaken!

Jag var dessutom forbi hos henne en svang efter jobbet for att hamta mina prylar som fick bo i hennes frys nar jag var pa jobbet, och hon hade egenhandigt skruvat ihop en Billy-bokhylla. Snyggt byggt!!

Har bor Karin numera, allra langst upp ar hennes och Chloes vardagsrumsfonster:

Inga kommentarer: