fredag, september 30, 2011

Godmorgon!

Jag skulle ga och lagga mig tidigt igar, tankte jag, jag var jattetrott och hade ju varit vaken sen sju. Men ack vad jag bedrog mig. Fastnade i senaste(?) John Ajvide Lindqvist och laste till typ halv tre. Och var uppe kvart over nio typ.

Men det gor inget. For inget kan fa mig pa daligt humor idag, jag flyger till Sverige ikvall! Skulle egentligen traffa Laura for lite retail therapy och lunch, men hon smsade och nat hade kommit emellan. Sa jag har massa tid att packa och gora mig i ordning. Skulle garna traffa Neil en svang och saga hejda dock, sa kanske att jag aker in pa stan vid lunchtid anda. Men i sa fall maste jag rappa mig lite, sluta slurfa och borja packa och sen duscha.

Jag tvattade klader igar som Neil hangde ut nar han kom hem, dom har hangt ute over natten (var 20 grader nar jag korde hem efter elva igar och 19 grader nu) sa ar forhoppningsvis torra snart. Jag tankte liksom packa ett par av dom. Ja, jag vet, jag har noll framforhallning.

Inga kommentarer: