onsdag, september 28, 2011

Guilt Trip

Hon har ringt i morse, Anna. Lamnat voicemail och sagt att "jomen lonen gar ju alltid diskutera". Ja, fast dom kommer inte vilja betala mig sa mycket som jag skulle vilja ha for att jobbet ska vara vart det. Om en lon gar diskutera kanske man kan hoja dem med 1-2 000 per ar, inte dom 5-6 000 jag skulle typ behova for att resandet ska vara vart det. Dessutom fick jag inte kanslan av att jobbet var for mig helt enkelt och det kanns fortfarande ratt att tacka nej. Sa jag tackade nej igen... Men min hjarna (hjartat vann, remember?) skriker fortfarande nanstans i bakhuvudet att jag ar dum nu.

Nej, jag har ett jobb som betalar nastan dubbelt sa mycket som jobbet jag tackade nej till. Ma vara att det kanske bara blir tre manader till, men da tjanar jag ju lika mycket som jag skulle pa typ 5 manader i det andra jobbet.

Inga kommentarer: