söndag, oktober 23, 2011

Chill Pill

Dax for detox nasta vecka. Atit gott och druckit gott i helgen. Kanske inte i overmangd, men mer an vad jag ar van vid numera. Sa magen sager stopp. Mest till all laktos tror jag, det blir inte ofta jag ater mycket mjolkprodukter numera.

Nu har vi alla overlevt paltkoman efter dagens middag, sett resultatet av X-factor och nu chillar vi pa soffan. Neil ser nat polisprogram pa TV, jag bloggar och Petter spelar Football Manager. Ser ut ungefar som det brukar, alltsa.

Tidigare idag sag vi City sla United med hela 6-1. Jag tippade 2-1 till City och Petter trodde pa Unitedvinst sa jag var narmare iaf.. =) Sen kom vi hem och sag Toy Story 2 pa TV och Neil var ut och sprang. Han ar sa duktig sa!

Ikvall vantar MotD2 och alla mal fran veckans fotboll och sen vad jag hoppas blir ytterligare en god natts somn.

Balotelli, som fredagkvall/lordagmorgon satte eld pa sitt eget hus nar han skot fyrverkerier fran badrumsfonstret firade det forsta av sina tva mal sahar:

Inga kommentarer: