torsdag, oktober 27, 2011

Curry Night

Kanns lite otankt att ga ut och ata Indiskt efter jobbet med jobbarkompisarna dagen innan invagning...

Men gott var det (Chilli Chicken Masala, styrkemassigt som en Madras typ) och trevligt hade vi! Maten kom inte in forran typ kvart i tolv, sa det blev ata och sen hemfard for mig. Dom flesta andra var kvar och skulle dricka mer ol/vin. Hade garna stannat men det blev antingen en lang korning hem sen, eller en dyr taxi...

Nu sitter jag och Petter vid varsin dator, TV'n star pa pa Liverpoolmatchen och Neil har gatt och lagt sig. Ser ut som en vanlig kvall hos Lundstrom-Potts-Lundstrom med andra ord.

Jag har bestamt att jag ska njuta sa mycket jag kan av mina sista sovmorgonar for fran mandag borjar jag dagskift och da kan jag vinka ajoss till att sova till tolv... Alltsa ska jag signa ut fran bloggen, se lite fotboll och njuta av ett glas vin.

Forsokte ta kort pa min fina frisyr sa ni skulle fa se. Det gick daligt. Sa istallet far ni se tre forsok samt ett kort nar jag givit upp... (och ignorera jattenasan, den ar verkligen gigantisk fran vissa vinklar!!)




1 kommentar:

Thomas L sa...

En Lundströmsnäsa. Var rädd om den, den ger karaktär.