fredag, oktober 21, 2011

Finaste Fredag

LONINGSFREDAG!!!!

Och aven avslutningen pa gardagen blev battre, jag fick massa minuter till slut, plus att min Team Leader sa att hon tycker att det ar synd att jag ska borja jobba dagskift for hon skulle erbjuda mig en roll som SME - Subject Matter Expert. Typ hjalpa dom som ar nya. Inte mer lon men bra mojlighet att ga vidare och bli QA - Quality Assessor. Alltsa se till att folk gor sitt jobb, kvalitetskontrollant kanske man kan saga? Och da ar det mer pengar. Men da skulle jag alltsa masta jobba kvallstid. Och det ar inte vart det. Tror jag. Finns ju chans att bli QA pa dagtid ocksa, men det skule kanske ga fortare om jag fortsatte jobba kvall... I-landsproblem galore!

Nu sitter jag och Whatsappar med Petter som sitter bredvid. Lite roar sma, som dom sager. Sen ska vi titta lite pa hans CV for ett eventuellt jobb som speltestare at Sony. Jag vet, det jobbet ar som gjort for honom!

Och sen jobb 15:30 - 19:30, sen ut och fira loning!

(Nanstans dar ska jag val duscha, fixa haret och kla pa mig ocksa, sa kanske jag inte ser lika forkyld ut som jag kanner mig...)


Inga kommentarer: