torsdag, oktober 27, 2011

Hårfager

Ibland nar man haft haret i knut tillsammans med loshar i tva dagar (dvs sovit i det ocksa) sa kan det handa att man ar mindre snygg i haret nar man tar ut knuten.

Imorgon jobbar jag sista kvallsskiftet. Kanns lite nostalgiskt, jag kommer att tycka att det ar trist att lamna mitt team, aven om tva av dom foljer med mig i Den Stora Rockaden. Har lite att peta med, sa forsokte gora bort sa mycket jobb som mojligt idag. Jag har numera bara halva mitt target att hora imorgon, sa det ska nog ga bra.

Tankte saga hej fran mig och lillebror men han ville inte vara med pa bild. Kameraskygg har han blivit pa gamla dar. Jag ska leta fram en bild nan gang dar han sitter med en glassburk pa huvudet for att visa att sa inte alltid varit fallet...


Inga kommentarer: