torsdag, oktober 20, 2011

It's gonna be a bumpy ride!

Idag blir en laaang dag. Ska alldeles snart aka in pa jobbet. Japp, klockan ar tjugo over tio pa morgonen. Men ju mer jag far gjort idag, ju tidigare kan jag sluta imorgon. Tanker inte stanna langre an halv atta imorgon sa da galler det att rappa pa idag om jag vill kunna ta betalt for sex dagars jobb den har veckan. Och det vill jag ju.

Ska aven slappa av Petter pa stan som ska luncha med Neil. Dom tva traffar varandra mer an jag traffar nan av dom, ha! Fotboll bade igar och i forrgar och idag lunch. Aja, jag far ta igen det i helgen!

Hittade forresten den har bilden dar det av nan anledning ser ut som att jag har kort har, den ar bara nan manad gammal. Men det var typ sahar jag tankte att jag skulle klippa. Tankar pa det?

2 kommentarer:

Mamma sa...

Du är fin vilket som!

Aya sa...

Bara för att jag e missnöjd med att ha kort hår så säger jag LÅNGT! så långt det går! :)