fredag, november 18, 2011

Godnatt!

Petter trevags-skypar med sina Brothers from a different Mother (aka Jonas och Markus). Neil sover och jag varvar ner och ska snart gora honom sallskap.

Mycket battre dag idag. Fick bland annat det finaste mobilsvaret jag nagonsin fatt, av Linnea som lamnade ett peppande meddelande. Vi pratade aven sen en stund och jag langtar tills vi ses, sjukt mycket!

Aven har fler personer hort av sig under dagen med fina, rara och peppande meddelanden och samtal. Tack! Eller "tack" racker liksom inte till for att beskriva vilken skillnad ni alla gor i mitt liv. Jag hoppas att ni vet det. Det har ar till er: ♥♥♥♥♥

Tankte lagga upp varldens kanske fulaste bild pa mig, men Neil blir sa upprord, sa ni far en ratt normal (men trott och osminkad) jag istallet... Vill ni se den fula ocksa?

2 kommentarer:

Mamma sa...

Jag tror inte det finns någon ful alls!

signe sa...

jag hade tänkt skriva: Klart vi vill!
Men jag måste ju hålla med din mamma, det finns nog inga fula ;)