lördag, november 26, 2011

I mitt huvud 26 november

07:00:

"Va, ringer vackaren redan? Fan, det ar ju sju en lordagmorgon! Visstja, jag ska skjutsa Neil till bussen."

07:30:

"Hoppas han kommer fram ordentligt och att hans axel inte spokar for mycket. O, jag saknar honom redan. Och snygg rumpa har han ocksa dar han gar. Gud vad trott jag ar"


Sen inte sa mycket mer forran 11:00:

"Kanske man skulle ta och kliva upp och vacka lillebror?"

11:30:

"Yeeesss, -1 kilo pa tva veckor!!!"


12:30:

"Juuuul! Och sa nostalgisk jag blir varje gang jag kommer till svenska kyrkan. Kanelbullar? OK da. Hemgjort appelmos? Oooo ja!"


13:00:

Jag HATAR att ga pa stan nar det ar sa har mycket folk. Direkt till Clas Ohlson tack!"


14:00:

Men herregud hur mitt har ser ut! Nog for att det blaser men ar det any need for Einsteinfrillan???

Sen har jag aven filosoferat over hur mycket jag alskar jul, hur trevligt det var att Skypa med mamma och hur konstigt det ar att vi inte tagit oss for tidigare...

Och har saklart tankt mycket pa familjen Andersson-Brodin-Hjalmarsson-Lundstrom. ♥♥♥

Nu ser jag X-Factor och chillar med bror och katt och ska vila hjarnan for en andra omgang pusselrobotspel (Portal 2, sa jag att det hette sa?)

Ni far en bild fran precis en vecka sedan, jag sar nagot mer glam ut an jag gor just nu, haha!

Inga kommentarer: