måndag, november 14, 2011

Let it Shine

Efter Cliniques cleanser, eye makeup remover, face scrub, facial soap, toner och moisturiser far man ett valdigt blankt ansikte, kan vi ju helt klart konstatera. Och rott blir det av skrubb, varm dusch och varm hartorkning. Men imorgon kommer min hud att vara len som en babyrumpa! Det ar helt klart nanting jag borde lagga ner mer tid pa, det kanns ju sa bra efterat. I vanliga fall snackar vi facial wipe och kanske hudkram, inte alls lika bra!

Jag ar aven ute efter nat som jamnar ut min hudton utan att vara foundation liksom. Har provat Cliniques redness solutions daily protective base men ar inte helt overtygad. Finns det nat annat bra? Signe?

Vad ar era favorithudprylar?

1 kommentar:

Aya sa...

Jag gillar ID bare minerals, proppar inte porerna och tycker den e bra då jag lätt blir rosig annars. Å så kan man ju använda den väldigt tunt om man inte vill täcka så mkt eller så öser man på, som mej... :)
Nu finns den också i ett "Matte" utförande, vet andra som tycker den e för blank annars.