måndag, december 19, 2011

It's Official...

Nu ar det pa Facebook, sa nu ar det officiellt slut mellan mig och Neil!

Vi har traffats idag och pratat och det kanns jattebra. Ett gemensamt beslut om att det har var det allra basta for oss bada tva.

Neil vill garna behalla huset om han har rad att ta hela lanet sjalv. Det tycker jag vore en fantastisk losning for mig ocksa, jag skriver over min halva pa honom. Gor han vinst pa det om nagra ar sa far det val bli sa. Andra sidan av samma mynt ar ju att om det faller mer i varde sa ar det han som far ta hand om det ocksa. Men har han rad sa vore det de perfekta losningen.

Det har innebar ju alltsa att jag nu sitter och kollar pa lagenheter/hus att hyra. Det ska ga bra att ha katt, finnas plats att parkera nanstans och vara ratt nara stan/bra bussforbindelser. Det vill saga Lark Lane eller Penny Lane typ, vilket jag ar sjukt nojd over, att fa atervanda till den delen av Liverpool. Narmare jobbet, narmare vanner och narmare stan.

Men det basta av allt ar hur tillfreds jag kanner mig just nu. Jag och Neil hade ett jattefint samtal om allt som hant och vi ar valdigt ense om hur vi kanner och tanker och jag kanner mig mycket lattare till mods nu....

1 kommentar:

celia sa...

lykke til Emma, du kommer ikke til å være singel så lenge...!