onsdag, december 14, 2011

Pysseldag

I kvall har jag lagat en jatteladdning spagetti och kottfarssas, fyllt pa gas och el, stadat klader och startat en tvatt. Mat och tvatt hjalpte Petter till med genom att hacka lok och springa till Tesco och handla tvattmedel och skoljmedel som mystiskt tagit slut.

Den fina gra tomten jag fick av mamma for nagra ar sedan har tagit sin plats pa pallen dar han bor varje jul och nu sitter jag i pyjamas och funderar pa att ga och lagga mig och lasa mer bok.

Fick ett trevligt sms om lonen som berattade att jag kommer att fa ut (enligt xe.com) drygt 31 000 kronor efter skatt pa fredag, for en manads jobb. Sa i helgen blir det julklappsshopping, jag och resten av Liverpool typ...

1 kommentar:

whats. her. face. sa...

ska bli så kul att se dig nästa vecka! kram