måndag, januari 23, 2012

Det är bra med grannar som bor nära..

Eftersom sömnen vägrar infinna sig tänkte jag bara berätta vad jag haft för mig i helgen...

I fredags kom Jon ner på fajitas, öl och cheesecake. Satt och hängde hos oss och pratade om allt mellan himmel och jord, inklusive traumatiska upplevelser när husdjur togs bort eller gavs bort. Trevligt med en slapparkväll, har varit mycket i veckan..

Lördag såg jag och Petter först På Spåret och sen AIKs match på internet. Efteråt gick vi ner på Lark Lane och såg fotbollen, resultatet ska vi inte nämna... En snabb middag på Marantos innan Laura och Jenny kom och mötte oss. Vi gick tillbaka till lägenheten och Petter gick upp till Jon och Ian för att slippa vårt tjejsnack... Vi pratade lite skit ett tag och gick sedan upp till killarna där snacket fortsatte och Ian (som egentligen jobbar med forensics åt Scotland Yard) visade upp sina bartenderkunskaper och blandade bland annat en Bloody Mary och kaffemartinis. Supertrevlig kväll!

Idag har jag lidit lite för det dock men inget jag inte överlevde. Har sett en massa Arrested Development och sen kom Chris över på en snabbvisit.

All in all, en mer än godkänd första helg i nya lägenheten!

Tog inga bilder typ så ni får nöja er med en jag skickade till pappa häromdagen där jag pekade ut vår lägenhet på Google maps. Petters rum till vänster, mitt till höger. Och Ian och Jons lägenhet längst upp till vänster.


Inga kommentarer: