fredag, januari 13, 2012

TGIF?

Man kan ju tycka att jag som nybliven singel ska vara ute och festa sa har en fredagkvall. Men jag sitter och forsoker undvika att packa istallet. Det gar sadar. Har alla bocker kvar (typ trehundra stycken och nej, det ar ingen overdrift!), plus lite klader och koksgrejor. Men det mesta borjar faktiskt vara gjort nu, tro't eller ej! Och jag har ju hela dagen imorgon att fix, utom en stund mitt pa dagen nar jag ska traffa Lisa och ata lunch.

Tankte kanske belona mig sjalv med ett kallt glas vin och lite TV-titt innan jag gar och lagger mig, vad tror ni om det?

Gud, kolla mina morka ringar under ogonen, sa gar det nar man inte sovit ordentligt pa tva veckor drygt. Kanske skulle skippa vinet och TVn och ga och lagga mig? Jag hade tankt sova till tio ungefar, sa far jag lite sovmorgon innan jag paborjar dan fore flyttaredan...

Forst ska jag prata fardigt pa Facebook med Louise som jag traffade harom helgen iaf, sen far vi se...

Inga kommentarer: