torsdag, januari 05, 2012

Update

Saker som hant sen sist:

# Jag har kort min nya bil mer och alskar den.
# Efter att ha fatt en 1000-sidors uppsats att fylla i med allt fran mormors flicknamn till pappas skostorlek till favoritfarg (naja nastan iaf) sa var boende helt plotsligt ett jattelatt val och aven om stugan var supermysig och hade piano sa kanns det helt ratt bade i hjartat och hjarnan att ha valt lagenheten. Mycket lattare och billigare.
# Jag och Neil har haft vart forsta post-breakup brak.
# Och blivit sams igen

Saker som inte hant sen sist
# Jag har inte bokat Sverigeresa an. Beslutsangest
# Packa? Vada packa? Det gor jag kvallen innan. Eeehhh, kanske inte funkar nar det ar hela mitt bohag...

Saker jag har kvar att gora, roliga och masten:
# Flytta. Nasta helg!
# Packa/Flyttrensa/Inte vara sa sentimental
# Fira Cris och Chris fodelsedagar pa lordag
# Se JVM-finalen i natt
# Ringa bilforsakringsbolaget om ny bil och flytt (har en veckas forsakring fran affaren)
# Bestamma mig hur i fan jag ska gora med korkort/pass och resa. Pronto.

Fastan jag tycker att jag har borjat beta av min att-gora-lista ar det en hel del kvar...

Inga kommentarer: