tisdag, februari 07, 2012

Jag Lever

Hej.

Jag lever.

Har bara haft lite mycket att göra och lite lite internettillgång.

Sen sist har jag flugit till Skavsta, åkt bil till Karlstad, åkt bil till Arlanda och flugit till Skellefteå.

Däremellan har jag pratat och skrattat med Linnea (och Bo med familj), sett AIK förlora mot Färjestad (och därmed undvikit en natt i garaget), blivit tillsagd av Håkan Loob att om Skellefteå vann fick jag bestämt åka med deras plan hem till stan (för då var jag inte välkommen i Karlstad längre), shoppat två koftor och en blus för sammanlagt 188 kronor, firat en 75-åring, druckit massa vin av olika kulörer, lunchat med Louise och frusit näsan av mig på en fin promenad genom Karlstad i -17 grader.

All in all, en helt fantastisk helg! Tack till Linnea och Bo för gästfrihet och trevligt sällskap, som alltid när vi ses!

Jag har knappt tagit bilder, mer än i kyrkan mitt i Karlstad under promenaden. Nåt ska jag väl ha att visa mormor och morfar tänkte jag... Jo, finns ju några från hockeyn också! Dom kommer så fort jag kopplat upp mobilen mot mammas trådlösa internet.

Inga kommentarer: