fredag, februari 10, 2012

Motpol

För att få lite jämvikt i livet och motverka gårdagens fullspäckade schema så tog jag sovmorgon till halv tio i morse och efter det har jag eldat brasa, ätit frukost, läst Norran och myst med katterna.

Det är nåt alldeles speciellt med att äta frukost vid en egenhändigt tänd brasa och titta ut över ett vinterlandskap med en katt kurrande bredvid...

Dagen fortsätter i samma tempo. Väntar just nu på att bageriet i Hökmark ska öppna efter lunchstängt så jag kan köpa bröd åt mormor och morfar på väg in till stan. Sen ska jag hem till mamma och spela massa piano (till grannarnas förskräckelse, ha!) och sen ska vi äta middag och umgås ikväll. Jag tror det blir en superbra dag idag!

Och note to self: Ring Ellen.

I brist på nytagna bilder hittade jag dom här på Maries dator, ser ut ungefär såhär idag också (inklusive utegran, haha) fast lite mer snö...


Inga kommentarer: