tisdag, maj 29, 2012

Panik

Eehh. Louise har fatt spatt och aker hem. Om en vecka. Hon betalar en manadshyra till eftersom hon liksom inte lamnar mig med nagon uppsagningstid, sa en manad till klarar jag mig. Men sen? Nan som kanner nan som ar sugen pa att hyra ett rum vid Sefton Park i Liverpool? Krav ar att vara vettig och inte vara kattallergiker. Forutom den stressen ar allt annat oforskamt bra, sa det ar val alltid nat antar jag. Jag har bestamt mig for att inte komma hem till Sverige i jul, speciellt som jag forhoppningsvis flyttar over i borjan av nasta ar anda. Istallet sparar jag och Laura och gor den dar resan vi alltid pratat om, en langhelg i New York. Blir min send off och var hejda-wifey-resa. Om jag har rad. Snalla flytta in har nagon? Nu ska jag ga och lasa lite ur Petters bokserie som han lamnade har, har kommit igenom forsta halvan och den ar faktiskt ratt bra. Jag gillar't, for det ar typ tio bocker! I brist pa annat (har inte lagt over senaste bilderna pa datorn an) och totalt orelaterat far ni ett par bilder pa en solkatt som njutit i fulla drag senaste dagarna...

1 kommentar:

Aya sa...

Ska du flytta hemöver hördu? :)