fredag, maj 28, 2010

Det har med kvalitet vs pris

Har just insett att jag har mycket billiga klader. Skor, klanning, strumpbyxor och smycken fran min outfit idag ar Primark och cardigan och vaska Matalan. Men sen har jag ju alltid mina Armaniglasogon (eller om jag snor Neils Ray-bans) och min vintage Gucci-planbok, som vager upp lite av alla barnarbetsklader kanske?

Smink plus hudvardsprodukter ar ratt bra kvalitet iaf. Clinique, Benefit, Soap&Glory och Bourjois har det blivit idag. Och gammal hederlig Lorealmascara tankte jag saga, men det blev faktiskt Bourjois det med, haha!

Summan av kardemumman, jag lagger hellre ner pengar pa hudvardsprodukter/smink/harprodukter och accessories (har gett upp att stava det pa svenska!) an pa klader. Jo, skor och vaskor kan jag lagga ner lite pengar pa, har nagra fina. Men klader, speciellt sant som kanske bara ar inne en sasong eller tva, koper jag garna billigt.

Och vad ville jag ha sagt med det da? Njae, inget speciellt, bara en reflektion sadar pa en fredageftermiddag... =)

2 kommentarer:

Lollo sa...

Håller helt med dej om att man inte behöver köpa superdyra kläder som man efter en sänson blir less på. Det e good thinking =)

Marie sa...

Ja din pappa har på sig en äkta Helly Hansen med luddet utåt.Själv har jag en äkta väska från Chanel i kamel (den är brandsäker), vad ska man säga om detta??