fredag, maj 28, 2010

Shopping "spree".

Har just varit pa Primark och inforskaffat kvallens outfit. Jag ager nu:

En massa tunna armband is silver, guld, lila, rosa och morkbla
En lila ring
Ett par guldiga sandaler (till brollopsbrunchen)
En armlos knalang klanning i vitt, svart, lila rosa och gult. Later illa jag vet, ska se om jag hittar bild... Nope, sa kul ska vi inte ha det. Jag far ta bild pa mig sjalv i den senare helt enkelt!

Och for allt ovan betalade jag den grandiosa summan av £9. Trevligt.

Ska matcha klanningen med en ljusgul kofta och ljusgul vaska i Chanelstuk (tank om det vore akta vara, haha), lila strumpbycor och lila skor. Jag kommer att se ut som farjestad med andra ord, haha! Nej, det blir nog fint. Och blir det inte det sa tar jag lila kofta, lila vaska, lila skor och antingen inga eller svarta strumpbycor. Man bor alltid ha en plan B. =)

1 kommentar:

Mamma sa...

Räcker fortfarande garderober och skåp till?