torsdag, oktober 05, 2006

Tjejkompisar...

Ar nat jag saknar har nu, sen Jill, Helena och Stinne flyttade hem inom typ tva manader...
Jag och Mirryn umgas ratt mycket nu, men hon ar fortfarande inte sadar nara som ni andra dar hemma ar. Fast det tar val ett tag iofs. Men jag har ju mina pojkar fortfarande iofs. Och Veronica ocksa, men dom flyttar ju hem till Aland i december.

Imorgon ar det middagsdags, apropa Veronica. Jag, Neil, Ver, Mats och Johan ska ata mat. Blir kyckling wrapped i skinka och fylld med ost, typ. Potatisgratang och rodvinssas. Grekisk sallad. Smulpaj med blabar och cheesecake till efterratt. Ska blir roligt att peta pa i koket halva dan, och duka fint och allt sant. Ser fram emot det. Maste komma ihag att ta med tallrikar och vinglas fran mig, for Neil har bara omaka tallrikar, och det ar ju inte sa varst fint! Kanske aven bestick, ska kolla upp hur manga han har.

Match ikvall, jobbar sent idag, sa ska sitta pa norran tankte jag. Forhoppningsvis ingen forlangning, for da kanske jag missar slutet. Heja AIK.

1 kommentar:

Anonym sa...

Awwww.... Emma! Saknar ju dig också! Och hela Liverpool med alla idioter där! Vill ju bara gå ut och dricka med dig lite sådär.. Är vi från Wales? Ehh jjaa, neej.. men va? Lite Irish jig kanske..? Such! Jaj, förhoppningsvis så är jag snart tillbaka för ett litet besök. Håll i hatten!

Puss opch kram från jill
Xxxx