söndag, oktober 22, 2006

Utekvall

Sitter hos Neil och skjuter upp att ga hem. Kanner mig som en dirty stopout eftersom jag har klanning, leggings och hogklackat. Inte direkt vad man har pa sig pa en Sunday stroll...

Var alltsa ut igar. Jag och tio pojkar. Men what's new, antar jag. Det var Toms kompisar som han pluggade med. Dom var valdigt trevliga allihopa, sa det var en kul kvall. Borjade i lagenheten, sen till the Philharmonic, the Flute och Bumper (jag holl mig langt ifran alla dorrar!). Nar vi var dar gjorde jag en Jill och sa "na, nu gar jag, jag ar trott". Sa jag gick hem till Neil och sov. Han ar i Newcastle i helgen, sa bara jag har. Men jag kande att det inte skulle vara sa trevligt att vakna i en lagenhet med tio bakfulla pojkar och som stinker gammal alkohol och gras och som ser ut om ett bombnedslag (inte mitt rum dock, hoppas jag, det ar ruskigt valstadat for once)... Men kanske man borde ta sig i kragen och ga hem och kolla sa att lagenheten star kvar...

Spenderade for ovrigt bara typ £17, och det inkluderar £7 for nachos to go fran Eddie Rockets pa vag hem. Hur lyckades jag med det? Drack iofs bara typ tre glas vin, och varken the Phil eller Flute ar ju sarskilt dyrt, kan ju vara darfor.

Inga kommentarer: