fredag, oktober 20, 2006

Fredag

Fast det kanns som mandag, for jag var ledig igar. Men jag klagar inte. Ska egentligen jobba imorgon men min chef har mer eller mindre sagt at mig att skita i det. Han kommer inte att komma in, for Everton har hemmamatch, och Ant har borjat pa claims. Alltsa ar det bara jag och Will kvar, och det ar no way in hell att Will kommer att komma in en lordag, han ar inte har idag heller... Men vi far val se. Gar det bra pa intervjun idag och jag far jobbet (eller nat i den stilen), sa jobbar jag nog inte imorgon, Inte for att jag ska ut och fira, blir nog hemmakvall med TV ikvall, men for att da orkar jag verkligen inte vara den enda har hela dan imorgon!

Tack igen Vik for en eminent matchrapport! Jag far val atergalda nan gang med en.... eeehhh.... liverpoolmatch?

2 kommentarer:

viktoria cederberg sa...

HAha, jag är ju sååå intresserad av Liverpool. Eller nått. Hade gärna varit bättre på å uppdatera, men jag stod i klacken (!!!!) å hade lite problem å röra armarna å få upp mobben ur fickan... :)

Anonym sa...

Heeej gummsan! Hoppas allt e bra me dej! Tänkte bara berätta att jag träffade våra gamla lärare Åsa å Mattias på min vfu, de hade sin sån Alvin på förskolan där jag var...å nu ska de har påökning bara om nån månad. Då vet du de senaste ;-) Kram!