fredag, maj 04, 2007

Husbilder

Sa har ser det ut i huset:


Matbordet. Duken ar en gammal gardin som skyddar bordet tills jag haft tid att ytbehandla det...



Ovan och nedan: Gastrummet/datarummet/mitt dressingroom med kladkammare...





Sovrummet. Otroligt ofardigt. Ska dit en mork garderob och byra, tavlor, persienn och nya gardiner i samma farg som overkastet. Tank asieninspirerat.



Badrummet. Vad gillar ni fargen? Jag ar lite skeptisk, ska eventuellt malas om.



For pa var gata i staaaan... Eller sa ar det utanfor stan, men ni som sett Vi Pa Saltkrakan fattar.




Vart fina kok. Valdigt ljust och najs, men ska frascha upp koksluckorna.





Vardagsrummet.. Den vita soffan ar numera i himlen. Eller hos Jill och Seamy. Men dar den stod ska vi ha tva ratt sma svarta laderfatoljer, som matchar soffan.



Vad tror ni? Ratt fint, med tanke pa att det ar 78kvm och byggt pa 1800-talet va? =)

6 kommentarer:

Anonym sa...

hej ser väldigt trevligt .. ja kan nog tänka mig att sova i gästrummet *ler* hoppas ni trivs där !!

/Robban

Anonym sa...

De ser himmla mysigt ut, där kommer ni att trivas bra tror jag :-)

Fröken Lund sa...

Åh. Exakt den turkosa färgen på väggarna i ditt badrum hade väggarna i min farmor och farfars badrum när jag var barn. Vilken nostalgi.

Fröken Lund sa...

Alltså, jag gillar den!

Madeleine sa...

Det var super fint... och jag gillar den turkosa färgen i badrummet :).. I like, I like a lot... Vi ses snart hoppas jag, på tisdag får vi veta om jag komemr eller inte.. Håll alla fingarr och tår du har.. de 9 ½ som nu återstår :P

viktoria cederberg sa...

Ser ju helt lovely ut vännen.. :D

Mennu tycker jag att du ska komma hem, NU. :D