torsdag, maj 03, 2007

Phew!

Har varit hektiska och ibland ratt jobbiga tva veckor. Hoppas att det lugnar ner sig nu. Ikvall kommer Mirryn och halsar pa, hon vill se huset, sen blir det sakert nan pubmiddag nanstans... Kanske pa den runt hornet fran huset, har inte undersokt den an, och om vadret haller i sig far vi kvallssolen pa uteplatsen. Och kanske halsa pa spindelmannen, om han ar en regular (mamma och Hans fattar)...
Imorgon jobbar jag halvdag, sen aker jag upp till Newcastle igen, men stannar bara till sondag. Det ar rod dag mandag, men jag har sagt att jag ska jobba overtid, har inte rad att inte gora det...

I mandags var jag upp till Newcastle over dan, pa Neils mammas begravning. Jattejobbigt saklart, manga tarar falldes av mig och av resten av familjen. Utom Reuben, som ju ar for liten att forsta (3,5 ar). Hans kommentar var "Daddy, why is mummy upset?". Som sagt, jobbigt - men nu kan Neil och familjen i alla fall borja bearbeta och ga vidare.

Jag ar ju for ovrigt Reubens Auntie Emma, vilket far mig att kanna mig som hundra ar typ, men det ar ratt trevligt ocksa.. =)

Inga kommentarer: