torsdag, maj 24, 2007

Shopping

Varfor VARFOR hittar man alltid tusen saker att shoppa nar man ar pa stan dan fore loning? Iofs far jag val skylla mig sjalv som gar pa stan idag. men tva par skor blev det. Ett for att ersatta mina jobbarskor som jag nu kan kasta ut efter lang och trogen tjanst, och ett par gula med kilklack som jag bara blev sa kar i att jag var tvungen. Men det blir in till stan igen i helgen for att shoppa lite sommarklader...

Fotboll igar, var ju tamligen deprimerande resultat. Sa 'nuff said om det!

Daremot ar ju mina pojkar varldens basta, och det ar trevligt att vi ser varandra oftare igen..

Sen ar Madde har ocksa, sa vi far val inte sa mycket vettigt gjort. Ska dock stada huset nu, kan behovas!

Tjing!

1 kommentar:

Anonym sa...

Emma! du måste ju ta hand om Madde. Jag hör ju att hon inte klarar sig själv =)
Allt bra annars? när kommer du hem?