tisdag, juni 05, 2007

Godmorgon!

Vaknade i morse innan larmet, asnojd for att jag skulle ha massa tid att gora mig redo for jobbet. Kollade pa klockradion. Och formligen flog upp ur sangen. 6:50. Nar bestallde jag taxin till? 6:50. Tur att det var min granne som korde sa jag kunde hojta ut att jag var pa vag. 6:58 var jag inte bara pakladd, jag var pa jobbet - inte illa pinkat va? Sen att mitt har ser ut som hejkomochhjalpmig for att jag somnade i det blott och jag har inget smink och inte atit frukost ar val en annan sak... Men Herr Potts ar skyldig mig en tjanst, klockradion star namligen pa hans sida sa jag bad honom stalla larmet igar kvall. Men icke. Aja, jag var i tid till jobbet iaf.


15 dar kvar..............

6 kommentarer:

Madeleine sa...

haha snyggt.. :P
själv går jag upp 8.15.. vaknar tusen ggr per natt och är orolig för att jag har försovit mej.. :P.. drömde hemska drömmar om min chef som gav mej sparken för jag kom i jeans och tub topp till jobbet... ahhh.. primark, here aI come :P

Anonym sa...

appropå frukost - jag käkade ett helt paket med noblesse i dag till frukost,lunch å middag. vad tycks! en rätt ok dag endp måste jag säga. nationaldagen ska tydligen firas i dag också? kyrkogång blir det för eran del då va?
hehe. syns å hörs! peace out! kramen

viktoria cederberg sa...

Snart kommer emma heeeeeeem, snart kommer emma heeeeeem.. (tänk retsticka-melodi, haha)

WEEEEEE!!!!!!!

Anonym sa...

När kommer emma heeeem?
när kommer emma heeeeem?

Anonym sa...

det är aldrig någon som berättar något för mig... =(

Anonym sa...

Om 9 dar Signe! Da kommer vi!