torsdag, augusti 23, 2007

Me Love RyanAir

Hall i hatten peeps, nu bokar jag snart en resa hemat igen! Blir formodligen Stockholm/Uppsala (Karin/Helena?) 7-10 December, sen upp till Skea 10-17 December. Och hela kalaset med hjalp av RyanAir gar pa ca 1400:- (£100) ToR. Jamfort med de 3500:- (£250) jag betalade i somras ar det ju rena rama ranet!

Herrn i huset har ingen semester kvar, sa han far vara hemma och kattvakt! Bara rattvist med tanke pa att han har ett stag do - svensexa heter det - nu i helgen plus en till i oktober nan gang. Han var aven inbjuden pa ett tredje men kan inte aka. Och jag har ingen enda mohippa (som fo heter hen night har)! Kan bero pa att tva av brollopen ar hans kompisar som gifter sig och det tredje ar Karl och Tracy och jag kanner henne inte vidare val. Men anda, da kan han gott stanna hemma nar jag lever loppan i Sverige! Moahahahahaha - evil fiancée laugh................

Nej, nu pladdrar jag igen, skulle bara beratta att jag med storsta sannolikhet kommer hem de datumen, tack Jill som bytte lordag med mig, sa se till att vara available atminstone for nan kvall! =)

Peace out man (Kat och jill - det vet ni!) !!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, come home darling. :D

Anonym sa...

Emma kommer hem igen!? Jeijh!