torsdag, augusti 23, 2007

Sovdags!

Phew - jag tror att jag behover sova en vecka i strack nu! Blev mycket utgang, shopping osv nar Kat var har. Men roligt var det! Foton och further details kommer, jag lovar. Det finns val ca 50 mer eller mindre fullkomligt vansinniga bilder att valja pa kanske... Snyggast ar de pa Lagos toalett Kattis, om du minns? =)

Och vi har fatt central heating i huset nu, eller fatt och fatt, Neil betalade £4000 for det... Sa nar byggarna akte hem tisdagafton hade vi nya fina element, en nu varmvattenberedare och ett fint lager damm over hela huset. Sa det var bara att storstada! Nu behovs det malas ocksa, men det ar val en ursakt sa god som nagon for att antligen fa tummen ur och mala om var turkosa toalett. Pa lordag ska jag mala koksluckor, om vadret tillater, sa jag kanske fortsatter med badrummet av bara farten! Det galler att passa pa nar sambon ar borta, sa far jag gora det i lugn och ro pa mitt satt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vilken rik karl du har - eller hade...

Anonym sa...

trött säger du, inte ngt emot vad jag var då jag kom hem...=)

Anonym sa...

Haha, visst är de kul med renovering och damm? :-P
Kolla in våran renovering....(som aldrig verkar bli klar) vettja` :-)