måndag, november 29, 2010

Fire in the Hole

Brandkaren kom hit idag. Jag slappte in Missy pa baksidan och sa till Neil att det luktade brandrok. Tre minuter senare kom dom, inga sirener men ljusen pa. Vi tror att det var antingen nat i lagenheten langst in i hornet pa var langa, eller pa verkstan som ligger i hornet.

Jag borjade liksom se skrackscenarion framfor mig, att vi liksom skulle fa fem minuter att packa och evakuera och vad skulle vi ta och vart ar Missys akbur och datorn och korten och kameran och telefonen och passet skulle saklart raddas men sen da? Men dom akte efter bara 15 minuter eller sa, sa det var nog inget farligt.

1 kommentar:

Lovisa och Markus sa...

Jag har ibland skräcksinarium om hur det skulle vara om det skulle börja brinna där man bor...och jag tänker precis samma som du. Kattburen!...men ofta så har det löst sej ändå i "fantasierna" genom att jag har en katt under vardera arm...:-p