lördag, november 27, 2010

Imorgon ar en annan dag

Jag har lovat mig sjalv dyrt och heligt att lamna jobbet pa jobbet i helgen. Behover en helg bara for mig. Sa ikvall har jag och Neil suttit och snackat skit och sett TV.

Imorgon blir det nog svenska kyrkans julmarknad pa dagen, sen kommer finaste Karin hit pa tjejkvall med X-Factor och sen formodligen ga ut pa ett par drinkar i Liscard.

Sen kyrkan sondag igen med Karin for forsta adventsgudstjansten och luciaovning. Vi har ju liksom tankt sneaka in pa deras luciatag i ar sa att det blir lite battre an uselt, haha!

Maste aven in till Liverpool och shoppa lite, behover en klanning till julfester har framover. Langarmad och knalang. Tycker liksom att jag fortjanat lite shopping for mina overtidspengar... Sen har jag ju lovat att kopa en Blackberry och skicka norrover ocksa! =)

Nu ar det snart sovdags sa jag far mig upp i tid imorgon, froken Bohman ar ju oftast uppe med tuppen sa ska jag hinna stada och duscha innan hon ar redo att ga pa julmarknad far jag inte sova for lange. A andra sidan ar hennes andra halva ute och slirar ikvall sa han kanske inte ar sa latt att fa upp tidigt, ha!

Kyrksalen i Svenska Kyrkan:

Inga kommentarer: