tisdag, november 30, 2010

Morning!

Har just vaknat efter nastan tolv timmars somn. Skulle ga och lagga mig och lasa i sangen igar strax efter sju men det blev inte sa mycket last, somnade fore atta och sov tills alldeles nyss. Skont och formodligen valbehovligt!

Kanske skulle fortydliga om igar, att det ar klart att mamma och pappa hade manga lyckliga ar ihop, jag menade inte sa, men nar man sjalv ar barn ar ens foraldrars forhallande kanske inget man tanker pa sadar.. Man ar ju liksom fullt upptagen med att vara barn! Sen var mamma och pappa heller inte sa olika nar dom var gifta som dom ar nu. Man anpassar sig ju liksom efter varandra,men dom gor det nog mindre numera. Det tror jag man gor i alla forhallanden, sa pass mycket att efter ett tag tror man inte att man anpassar sig langre, och marker det kanske inte forran man inte ar i det forhallandet langre. Inte bara grundat pa mina foraldrar, utan ocksa pa mina vanner och i viss man mig sjalv... ♥♥

Inga kommentarer: